26 september 2014

Wat schaft de pot deze week?

Wat gaan we eten deze week? Eén en ander is afhankelijk van mijn energieniveau dat nogal wisselt de laatste tijd wegens overvloed aan leuke activiteiten. Maar voor dat soort momenten hebben we een vriezer ;-)


Vrijdag
Spaghetti van zoete aardappel (recept volgt) met groenten-tomaten-gehaktsaus

Zaterdag
Eet ik in een restaurant, ik weet niet wat maar het zou glutenvrij zijn

Zondag
Restjesdag, iets met een kwart knolselderij, groene kool en wortel. Misschien maak ik er bananen-kokosballen bij met een pittige amandelsaus (als alternatief voor satésaus) in dat geval volgt ook het recept voor de bananenballen...

Maandag 
Kookt Oma, weet nog niet wat

Dinsdag
Soepdag: bloemkoolsoep (recept volgt)

Woensdag
Spinazie met zalmfilet en bataat

Donderdag
Gegrilde kipfilet met auberginetapenade (in de herhaling, vorige week niet gemaakt, recept volgt)

Ook ga ik deze week nog eens dit geweldige toetje maken en het recept uitwerken:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten